Matilda o Findus

Alla inlägg under juni 2012

Av Matilda - 15 juni 2012 13:30

Ja som nu alla vet så är Jämtland sist med skolavsluningarna, känns så iallafall :-) Men det var skolavslutning i kyrkan idag, det bjöds på sång och musik. Små barnen var skit söt när dom sjöng och därefter var det tre st från avgångsklassen som gjorde solo framträdanden, duktiga allihop asså. Vi 7:or och 8:or vi får bara sitta ner och kolla på men nästa år då blire jag och andra som står där framme (pirrigt redan nu...) o ta i mot betyg och stependier.

Nu ikväll ska man väll gå en liten stund på "skolfest" sen frammåt nio tiden så bär det i väg till dans med Drifters thjoho, längtar fan! :D

ja men ha det gött gott folk så ses vi ;-)

Med varma sommar hälsningar       

Av Matilda - 4 juni 2012 22:47

Hej hej, jo jag har inte direkt haft tid att sitta vid bloggen pga plugg men nu ska jag väll börja med det igen :)

Ja ifredags var jag på dans i Sandviken och det var då jag vart sjuk. Sen des har jag vart sjuk och jag låter dock som en fiskmås som har satt i halsen, jag LOVAR! Men men jag får skylla mig själv, jag hade för lite kläder så jaja.... Jag håller er uppdaterade. Mer om annat sen :)

I morgon (tisdag) har jag cafe doris med en till kompis och nu har jag bakat en lång-kladdkake-panna. Det lär ju bli en ganska lång dag eftersom man ska vara där från 08.30 till skoldagen är slut, sitter i och försg inte själv men det är ju skönt att slippa lektionerna när man är sjuk så jag ska inte klaga! :) bay bay!

 

Presentation


Ja, detta är jag nu då, den förra bilden var från 2010 så... ja man har förändrats lite iallafall :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken hår färg skulle du färga om du fick välja vilken som helst??
  nästan vittblont
 ljus blond
 mörkblond
 svart
 mörk brun
 sandre
 mellan blond
 ljus brun
 rött
 orange
 blått
 rosa
 ljus grön
 mörk grön
 mörkt hår vid nacken o ljust längst upp
 slingor i blont
 slingor i brunt
 mahogny med slingor
 mahogny röd
 brunt med ljusa slingor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hemsidor ;)

Allt för dej som vill läsa el har tråkigt!

Halllåå!

HEJ HEJ LÄS PÅ MIN BLOGG OM DU SÅ VÅGAR!!!


Ovido - Quiz & Flashcards