Matilda o Findus

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Hemma!

Av Matilda - 2 april 2011 23:33

Ja nu har mamma börjat igen mee att tjata om alt mellan himmel och jord... :/ inte särskilt kul och pappa i efter hang...


Ja jag måste verkligeten börja plugga i morgon, från tidig morgon till sena kväll för jag måste göra klart svenska uppgiften som skulle vara klar i torsdags men jag han inte så o det e en berättelse vi skriver om du undra....  Matte prov har vi på torsdagen eller nått + matte läxor som jag ligger efter i, fysik prov där efter o jag tror jag skiter i att plugga till fysiken för det kan jag hyfsat... hoppas på G i allafall ;)

Kramiz M


Jag tror att jag ska lägga in en sån där rolig bild som signatur som www.emmornasliv.blogg.se har kolla gärna in deras ;) Hej o god natt!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 18 januari 2014 10:25

Tjena tjena, tänkte så här att jag skaffar en ny blogg med ett annat namn. Så kolla den istället, denna kommer troligtvis bara ligga orörd.  www.matildamikaela.bloggplatsen.se   Hare gött :) ...

Av Matilda - 15 juni 2012 13:30

Ja som nu alla vet så är Jämtland sist med skolavsluningarna, känns så iallafall :-) Men det var skolavslutning i kyrkan idag, det bjöds på sång och musik. Små barnen var skit söt när dom sjöng och därefter var det tre st från avgångsklassen som gjor...

Av Matilda - 4 juni 2012 22:47

Hej hej, jo jag har inte direkt haft tid att sitta vid bloggen pga plugg men nu ska jag väll börja med det igen :) Ja ifredags var jag på dans i Sandviken och det var då jag vart sjuk. Sen des har jag vart sjuk och jag låter dock som en fiskmås som...

Av Matilda - 11 augusti 2011 11:12

Hej som vanligt glömmer man ju sin blogg eller såstruntar man i den eller helt enkelt inte orkar att göra nått som i Bruno Mars låt "THE LAZY SONG" min stora syster tycker att det är min låt, om ni fattar vad jag, menar!? Aahja men jag har vart i S...

Av Matilda - 19 juli 2011 22:33

Ja nu har alla sommar lov liksom jag  men man blir faktiskt ganska less efter ett tag for man har ju typ ingenting att gora forutom att slappa kolla pa tv och SOOVA, sover jag, sover jag i minst 12 h om inte nan vacker mej! Om ni undrar varfor jag sk...

Presentation


Ja, detta är jag nu då, den förra bilden var från 2010 så... ja man har förändrats lite iallafall :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken hår färg skulle du färga om du fick välja vilken som helst??
  nästan vittblont
 ljus blond
 mörkblond
 svart
 mörk brun
 sandre
 mellan blond
 ljus brun
 rött
 orange
 blått
 rosa
 ljus grön
 mörk grön
 mörkt hår vid nacken o ljust längst upp
 slingor i blont
 slingor i brunt
 mahogny med slingor
 mahogny röd
 brunt med ljusa slingor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hemsidor ;)

Allt för dej som vill läsa el har tråkigt!

Halllåå!

HEJ HEJ LÄS PÅ MIN BLOGG OM DU SÅ VÅGAR!!!


Ovido - Quiz & Flashcards