Matilda o Findus

Alla inlägg under augusti 2011

Av Matilda - 11 augusti 2011 11:12

Hej som vanligt glömmer man ju sin blogg eller såstruntar man i den eller helt enkelt inte orkar att göra nått som i Bruno Mars låt "THE LAZY SONG" min stora syster tycker att det är min låt, om ni fattar vad jag, menar!?

Aahja men jag har vart i Stockholm lite mer än  vecka och ska stanna knappt en vecka till fast hos min kusin som bor här (o.O) Och det ska bli kul(...)

Isabelle och jag ska baka (i massor) bullar, kakor, cupcakes, maräng muffins och bl.a mkt mer!!!

Kram på er!

Presentation


Ja, detta är jag nu då, den förra bilden var från 2010 så... ja man har förändrats lite iallafall :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken hår färg skulle du färga om du fick välja vilken som helst??
  nästan vittblont
 ljus blond
 mörkblond
 svart
 mörk brun
 sandre
 mellan blond
 ljus brun
 rött
 orange
 blått
 rosa
 ljus grön
 mörk grön
 mörkt hår vid nacken o ljust längst upp
 slingor i blont
 slingor i brunt
 mahogny med slingor
 mahogny röd
 brunt med ljusa slingor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hemsidor ;)

Allt för dej som vill läsa el har tråkigt!

Halllåå!

HEJ HEJ LÄS PÅ MIN BLOGG OM DU SÅ VÅGAR!!!


Ovido - Quiz & Flashcards